Khamis, 12 Januari 2012

KFC vs MCD

Assalamualaikum

Bila sebut je KFC.
confirm adik-adik aku ngan ayah/ mak mesti senyum panjang punye.. memang dikatakan KFC adalah makanan pilihan ibubapa yang malas nak masak kan.. buka sebab tu je, mybe bz kan.! then sekali ngn hamba pun terjebak sama.

bleh dikatakan KFC lebih digemari dari MCD. mybe MCD ni lebih kepada tempat port dating pasangan-pasangan muda bila berjumpa. termasuk la aku..! tu dulu laaa.. sekarang kedai mamak area Wangsa Maju je..

Bila hang out ngn family mesti ke KFC
Bila hang out ngn member-member/ ehem-ehem mesti ke MCD

apa-apa pun saya suka dua-dua tempat ni
sebab makanan semuanya best2 dan paling penting saya penggemar apa jua makanan

tokey kfc yang makin HENSEM


VS

 
MCD yang best

pilih-pilih mana yang anda gemari

AKU VOTE dua-dua je laaa... SEBAB DIORANG BEST LOR.. sampai jilat ibu jari kaki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan