Rabu, 5 Disember 2012

Go HARIMAU MALAYA


Tetiba menjadi penggemar tengok bola, PELIK... lepas ni cik muda akan memberi sokongan kepada Harimau Malaya kita untuk berjuang mengalahkan Thailand. Harga tiket untuk kali ni pun dah naik dari RM30 kepada RM40. Kalau masuk final comfirm jadi RM50 hengget kan. Xpe, keranamu Malaysia ku sanggup habiskan duit..

Nanti kita berjumpa di Stadium Bukit Jalil 9hb Disember 2012 ni ok. Terlampau excited, nanti nak bawa bendera Malaysia. Game lepas cik muda terlupa bawa tapi sampai je sanan terus beli mafla. HARIMAU MALAYA. we love you.

p/s- datang awal tau..! kalau tak comfirm berdiri sampai habis game

1 ulasan:

  1. wahhh.. bestnyeeee... nak tiket gakkk
    pe2 pn, AUUMMMM.. hehehe

    BalasPadam